Heb je nog vragen? En staat je vraag er niet tussen neem dan contact op met ons support team.

  • Voor wie is FinMaster geschikt?
    • FinMaster is een alles-in-één online boekhoudapplicatie. Elke ondernemer kan hierin gemakkelijk zijn administraties beheren. Maar ook voor accountants of administratiekantoren is het uitstekend geschikt om de samenwerking met cliënten te bevorderen.

  • Welke abonnementen heeft FinMaster?
    • FinMaster heeft één standaard abonnement waarmee je de gehele boekhouding kan beheren. Het alles-in-één abonnement is eenvoudig uit te breiden met extra administraties, gebruikers, modules of koppelingen.

      Benieuwd naar alle mogelijkheden? Bekijk de alle functionaliteiten en uitbreidingsmoglijkheden.

  • Hoeveel kost een FinMaster-abonnement?
    • Het FinMaster Basisabonnement kost € 42,50 per maand. Deze prijs geldt voor 1 administratie met 2 gebruikers.

      Extra administratie toevoegen? Dit kan voor € 11,- per maand per administratie. Er geldt geen maximum aantal administraties in dezelfde administratiegroep.

      Extra gebruiker toevoegen? Dan betaal je € 5,- per maand per gebruiker. Er geldt geen maximum aantal gebruikers.

      Prijzen zijn exclusief 21 % btw. Facturatie geschiedt per maand vooruit. Het abonnement is na een half jaar maandelijks opzegbaar.

  • Kan ik meerdere administraties voeren in één account?
    • Ja, je kunt meerdere administraties voeren in één FinMaster-account. De verschillende administraties zijn toegankelijk via één inlog.

      Een extra administratie kost € 10,- per maand (exclusief 21% btw). Er is geen maximum aantal administraties in dezelfde administratiegroep.

  • Kan ik extra gebruikers toevoegen binnen mijn FinMaster account?
    • Ja, dat kan er zit geen maximum aantal gebruikers binnen de administratiegroep. In ons standaardpakket zijn 2 gebruikers inbegrepen. Voor € 5,- per maand, per gebruiker (exclusief 21% btw) kun je onbeperkt extra gebruikers toevoegen. De extra gebruikers kan je zelf toevoegen en verwijderen binnen je administratie.

  • Welke functionaliteiten heeft FinMaster?
    • FinMaster biedt een grote hoeveelheid functionaliteiten voor iedere ondernemer. Het is zo ontworpen dat het aan al je boekhoudkundige behoeften voldoet. Zo beschik je onder andere over crediteuren- en debiteurenbeheer, btw-aangifte, boekhouding, diverse rapportagemogelijkheden en consolidatie. Maar ook rekening-courant voor zelfs de meest complexe organisatiestructuren en een PSD2 bankkoppeling voor naadloze financiële transacties. Met andere woorden FinMaster biedt jou een compleet boekhoudpakket in één abonnement. Behoefte aan meer? FinMaster is gemakkelijk uit te breiden met extra modules en/of koppelingen.

      Benieuwd naar alle mogelijkheden? Bekijk alle functionaliteiten en extra modules.

  • Met welke applicaties kan FinMaster gekoppeld worden?
    • Om jouw werkprocessen te vergemakkelijken hebben we diverse koppelingen. Wil je nu ook op een snelle en efficiënte manier gegevens vanuit een ander softwarepakket laten inlezen in FinMaster? Bekijk hier het overzicht met de bestaande FinMaster koppelingen.

      Staat de gewenste applicatie er niet tussen? Neem dan gerust contact op, dan gaan wij voor je uitzoeken of een koppeling mogelijk is.

  • Heeft FinMaster een PSD2 bankkoppeling?
    • FinMaster beschikt over zijn eigen PSD2 vergunning. Zo hebben wij meerdere bankkoppelingen met o.a. de Rabobank, ING, etc. Hierdoor kunnen wij je helpen door rechtstreeks vanuit je eigen zakelijke betaalrekening mutaties in FinMaster te administreren. Met de PSD2 bankkoppeling in FinMaster, ben je altijd up to date. Het geeft inzicht in je transacties en actuele saldo.

      Meer weten over onze PSD2 bankkoppeling? Kijk dan de webpagina of lees onze blog

  • Heeft FinMaster ook een koppeling met loonadministratie- of salarisadministratie software?
    • ja FinMaster heeft een API koppeling met Loket.nl en NMBRS. De loonjournaalposten kunnen rechtstreeks worden opgehaald en worden geboekt.

      Meer informatie over de koppelingen vind je hier.

  • Kan ik ook factureren vanuit FinMaster?
    • Ja, het is mogelijk om te factureren vanuit FinMaster. Dit kan aan de hand van een eigen factuursjabloon of een standaard sjabloon. Zo kan je ook een eigen mailsjabloon en herinneringssjabloon instellen.

      Voor meer informatie hierover kijk bij de functionaliteiten “facturatie in stijl”.

  • Ik wil een bedrijfsspecifieke rapportage, is dit mogelijk in FinMaster?
    • Bij FinMaster begrijpen we dat ieder bedrijf anders is dus dit is zeker mogelijk. Voor het aanmaken van deze rapportages zullen eenmalige kosten in rekening worden gebracht. De kosten hiervoor zullen aan de hand van de gevraagde rapportage en de benodigde uren worden vastgesteld.

      Interesse in een klantspecifieke rapportage? Aarzel niet om even contact op te nemen.

  • Wat zijn de kosten als ik overstap naar FinMaster?
    • Werk je al met een andere boekhoudoplossing en wil je overstappen naar FinMaster? Dan is het goed om te weten dat de overstap gratis is. Bovendien kun je in de meeste gevallen dankzij de slimme im- en exportmogelijkheden direct met je eigen cijfers verder.

  • Wanneer krijg ik de factuur betreffende het abonnement?
    • Wij factureren de abonnementskosten maandelijks vooruit. Je ontvangt dus op de eerste werkdag van de maand de factuur voor de komende maand.

      Maak je gebruik van de module Invoicing, dan worden alle geboekt facturen van de afgelopen maand hierop meengenomen.

  • Waar kan ik terecht met mijn vragen over FinMaster?
    • Vragen over de FinMaster applicatie? Binnen kantooruren zijn wij telefonische bereikbaar op 085-2100194. Maar je kan ook contact met ons opnemen per e-mail of via ons contactformulier. Wij helpen je graag!